ویزلاک تحولی جدید در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین

چند سالی است که با فراگیر شدن فضای آنلاین به عنوان فضایی جدی برای بازاریابی، کم‌کم شاهد به حاشیه رفتن روش‌های آفلاین، از تبلیغات محیطی گرفته تا سایر روش‌ها، هستیم؛ در چنین فضایی رو آوردن به عرصه تبلیغات دیجیتال چنان ضرورت پیدا کرده که می‌شود گفت نادیده گرفتن آن در کمپین‌های تبلیغاتی، شما را از بازار رقابت دور کرده و یک ظرفیت مهم برای افزایش فروش را از دست می‌دهید.

از طرفی در همین عرصه هم باید تیزبینی خاصی وجود داشته باشد تا بیشترین بازدهی را از ابزارهای دیجیتال به دست بیاورید.  در این بین کاربرد گوشی‌های هوشمند در تبلیغات آنلاین، به همان اندازه بیلبورد در تبلیغات آفلاین، بدیهی است. چرا که مسیری سرراست برای دسترسی هدفمند به مخاطب را فراهم کرده است.

هر کاربر روزی ۹۰ بار سراغ تلفن‌ همراه خود می‌رود

مرکز تحقیقاتی locket   در آخرین بررسی خود به این نتیجه رسیده است که هر کاربر به طور میانگین در طول روز ۹۰ بار سراغ تلفن‌همراه خود می‌رود؛ این یعنی احتمال دیده شدن شما در شرایطی که به صورت مناسب توسط گوشی هوشمند تبلیغ کرده باشید، تضمین شده است.

شاید بگویید این آمارها به درد کشورهای توسعه یافته می‌خورد؛ اما اشتباه نکنید، ایران و بازارش به سرعت  در حال تغییر  و پیشرفت است به نحوی که آخرین آمارها از تعداد کاربران اینترنت در ایران نشان می دهد که ۶۵ درصد مردم ایران از اینترنت استفاده می‌کنند؛ ۴۰ درصد کاربران اینترنت در گروه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال قرار دارند و اینترنت موبایل بیشترین پارامتر اتصال به اینترنت در ایران است.

به روز باشید تا حذف نشوید

خاصیت روش‌های تبلیغاتی این است که اگر دچار تحول نشود، از جایی به بعد به جای جذب، باعث حذف مخاطب می‌شود؛ پیش‌بینی می‌شود، تا سال ۲۰۲۰ تبلیغات بیلبوردی بیش از  ۴۰ کارایی تبلیغاتی خود را از دست خواهد داد ؛ آنچه امروز با عنوان موبایل مارکتینگ با آن سرو کار داریم، از ارسال پیامک گرفته تا بنر در فضای اپلیکیشن‌ها، در مرحله ای است که نیاز به تحولات خلاقانه‌ای دارد تا ریزش مخاطب را برای کسب و کار ها به همراه نداشته باشد؛ ویزلاک روشی جدید و در عین حال جذاب در اختیار شما قرار می‌دهد تا از فرصت استقبال مردم از گوشی‌های هوشمند بهترین بهره را برای تبلیغ ببرید.

۱_ ویزلاک فصلی جدید در موبایل مارکتینگ

ما قابلیتی از گوشی تلفن همراه را بهینه کردیم که تا امروز مغفول مانده است، ارتباط با کاربر آن هم در لحظه روشن کردن صفحه نمایش گوشی خود. روشی ساده، سرراست وسریع برای دیده شدن شما. بهره گیری از ویزلاک مزیت‍ های زیادی برای شما دارد. این قابلیت با توجه به متوسط ۹۰ بار چک کردن گوشی در روز توسط افراد، دیده شدن برند شما را تضمین می‌کند.

۲_ با ویزلاک به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا می‌کنید

ما معتقدیم، فقط دیده شدن مهم نیست، آنچه اهمیت دارد، درست دیده شدن است؛ ویزلاک اپلیکیشینی برای علاقمندان به مطالب جذاب و تخصصی است که اساس طراحی آن بر تسهیل ارتباط با مخاطب بنا شده است. ویزلاک این قابلیت را برای کاربر دارد که از بین چندین حوزه تخصصی، از فناوری و کسب و کار گرفته تا سبک زندگی و گردشگری، موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کند و با هر بار به اصطلاح  unlockکردن گوشی اش مطالبی از همان دسته بندی را به او نمایش دهیم؛ یعنی شما چند پله به مشتری نهایی‌تان نزدیک تر هستید چون شما بنا به ماهیت کسب و کارتان در دسته‌بندی خودتان معرفی خواهید شد؛ این یعنی تبلیغ کالا یا خدمات برای مخاطب هدفمند و توسط مسیر درست معرفی شود؛ نمایش به همان کسانی که مشتری بالقوه شما هستند.

۳_ کالا یا خدماتتان را در محیطی پویا و جذاب معرفی کنید

ویزلاک با پلت فرمی متفاوت برای نمایش محتوا در گوشی‌های هوشمند؛ رابط کاربری خوب، دیزاین و گرافیک با کیفیت، مطالب جذاب متنی، صوتی و ویدیویی، و مکانیزم‌های تشویقی مثل اعتبار دهی به کاربر در ازای مطالعه مطلب، فضایی انگیزشی برای ایجاد کاربر وفادار ایجاد کرده؛ کاربران ویزلاک تماشاگران همیشگی آگهی‌های شما هستند و این تماس به یک بار ختم نمی‌شود.

ما به بیننده آگهی شما، بابت مطالعه جزییات آن، پاداش می‌دهیم؛ این جدای همه جذابیت‌های برنامه است. مشتری در ازای اعتباری که بابت خواندن آگهی ویزلاک در محیط برنامه به دست می‌آورد، امکان خرید یا دریافت خدمات در محیط ویزلاک دارد.خدماتی همچون سفارش غذای آنلاین، تاکسی، کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی و... این یکی از مزیت منحصر به فرد ویزلاک است.

۴_ حرفه‌ای باشید، حرفه‌ای معرفی شوید

ویزلاک به پشتوانه متخصصان و تیم خلاق تبلیغات و کارشناسان محتوا و گروه فنی حرفه‌ای اش، با تولید محتوای متنی، ویدیویی یا گرافیکی، شما را در پیشبرد اهداف تبلیغاتی‌تان یاری می‌کند؛ ما مشاور و بازوی شما برای طراحی و پیاده کردن استراتژی تبلیغاتی‌تان هستیم و اگر به دنبال بستن یک کمپین تبلیغاتی قوی با محتوای خلاقانه و برآوردهای حرفه‌ای هستید، می توانید با ما در میان بگذارید.

۵_ بهره‌برداری بهینه از بودجه تبلیغاتی‌تان

شاید شما تصمیم داشته باشید گران‌ترین کمپین تبلیغاتی را داشته باشید و به بیلبورد و تیزر تلویزیونی هم فکر کرده باشید، اما فراموش نکنید که صنعت تبلیغات یک تفاوت اساسی با بقیه صنایع دارد و آن این است که در آن «گران‌تر به معنی بهتر» نیست. آنچه در این وادی تعیین کننده است تیزبینی برای به دست آوردن دل مخاطبانتان است که در این رهگذر گاهی روش‌های پر هزینه حتی می‌توانند نتیجه عکس بگذارد.  اگر هم تصمیم برای هزینه‌های گزاف برای تبلیغات ندارید، پس باید بیشتر قدر بودجه‌تان را بدانید و آن را در جاهایی متمرکز کنید که با حاشیه ریسک کمتری منجر به دیده شدن و افزایش فروش شما شود. ویزلاک روشی نسبتا ارزان و در عین حال کار آمد محسوب می‌شود که به دلیل سرعت وصل شدن شما به جامعه مصرف مورد نظرتان و نمایش آگهی‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر، احتمال دیده شدن شما را حتما افزایش می‌دهد.

با ویزلاک می‌توانید به خوبی هزینه تبلیغات را بهینه کنید، آن هم در حالی که می‌توانید بیش از برخی روش‌های گران اما نامتناسب جواب بگیرید.

۶_ کاربران ویزلاک را مال خود کنید

با توجه به این که ویزلاک با پلت فرمی آنلاین طراحی شده است، شما را به اهدافتان در فضای آنلاین می‌رساند. ما می‌توانیم لینک فعال سایت یا شبکه های اجتماعی شما را در متن تبلیغ قرار دهیم تا کاربر با یک کلیک در ویزلاک به رسانه خود شما هدایت شود و تعداد بازدید کننده‌تان را افزایش دهیم (سئو را بهبود ببخشیم)؛ همچنین اگر کسب و کار شما بر مبنای معرفی لینکی برای دانلود هست ما می‌توانیم آنرا توسط این اپلیکیشن ارایه کنیم. شما می‌توانید از طریق ویزلاک مشتریان بالقوه خود را، از طرح‌های تخفیف و جشنواره‌های فروشتان مطلع کنید؛ اگر فروشگاه آنلاین دارید می‌توانید از فضای این اپلیکیشن برای هدایت کاربر به بخش خرید آنلاین نیز بهره بگیرید.

۷_ تاثیرگذاری تبلیغ در ویزلاک را خودتان رصد کنید

شاید بپرسید از کجا بدانیم آگهی در ویزلاک چقدر تاثیر گذار بوده است؟ این از موهبت‌های روش‌های آنلاین است که میزان دیده شدن شما قابل مشاهده و بررسی است. اما ویزلاک به طور ویژه‌تری شما را به مدیریت تبلیغات خودتان مسلط می‌کند. شما به عنوان تبلیغ دهنده با ثبت‌نام و ورود در پنل ویزلاک، از امکانات دقیق این پنل برخوردار می شوید و از آن به بعد جزئیات کمپین خود، تعداد مشاهده ها و جزییات آن، پروسه تمدید آگهی، یا بهره‌گیری از خدمات ویژه این اپلیکیشن را خودتان در محیط پنل مدیریت خواهید کرد.

۸_مشتری در مشت شما، ویترین شما در دست او

با ویزلاک خود را با تحولات روز دنیا همگام کنید، در ارتباط تنگاتنگ با جامعه مصرفتان قرار بگیرید و فروش خود را افزایش دهید؛ ما ویترین، صندوق فروش و رسانه سیار شما، در دست مشتریانتان هستیم.

مزایای ویزلاک در یک نگاه:

  • دیده شدن تضمینی شما توسط کاربران ، در فاصله ای به اندازه روشن کردن صفحه نمایش گوشی
  • نمایش هدفمند شما به کاربرانی که مشتری بالقوه‌ محسوب می‌شوند
  • مقرون به صرفه بودن به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی
  • امکان مدیریت تبلیغات (رصد تعداد نمایش یا تمدید آگهی و...) ، از طریق پنل اختصاصی برای خودتان در سایت ویزلاک
  • معرفی آگهی شما به کاربران، بر اساس موقعیت جغرافیایی نزدیک به شما
  • امکان هدایت مستقیم کاربر به رسانه شما از طریق لینک
  • محیطی جذاب برای ایجاد کاربر وفادار و تداوم مشاهده آگهی‌ها توسط کاربران خاص
  • امکان تولید محتوای جذاب و با کیفیت (متنی، صوتی، تصویری) توسط استودیوی خلاقیت ویزلاک برای شما.

امکان دریافت مشاوره برای بستن کمپین‌های تبلیغاتی از متخصصان تبلیغات آنلاین ویزلاک

دانلود کاتالوگ ویزلاگ